TETRA DOKÜMANLAR
ISO 27001, KVKK, SIZMA TESTİ, TANITIM SUNUMLARI
İNDİRKurumunuzdaki İç ve Dış Erişim Noktalarında Ortaya Çıkabilecek Zafiyetleri Belirlemek İçin Şimdi Kayıt Olun!
Günümüzde teknolojide birden fazla işlevi olan ve güçlü bir yer edinen sosyal medya bugün en önemli pazarlama stratejilerinden biri olarak kabul edilir. Sosyal medya yönetimi, sosyal medya hesaplarınızı ve sayfalarınızı gerektiği gibi kullanmanızı, bu kullanımda hangi yolları izleyeceğinizi, olası acil durumlarda hangi yöntemlere başvuracağınızı, markanızın yönetimini nasıl yapmanız gerektiğini ve tüm bunları organize bir şekilde yürütmenizi sağlar.
Sosyal medya yönetimi yapılırken dikkat edilmesi gereken hususlardan bazıları;
Bunları detayları ile inceleyelim.
Hedef Kitle Belirleme: Sosyal medya yönetimi yaparken ilk olarak hedef kitlenin belirlenmesi gerekmektedir. Hedef kitle analizi yaparak yaş aralığı, cinsiyet, hobiler ve ilgi alanları gibi özellikler belirlenmelidir.
Rakip Analizi: Sosyal medyanın yönetimi konusundaki en önemli konulardan birisi de rakip analizi yapmaktır. Bu, rakiplerinizden geri kalmamanızı, rakiplerinizin paylaşımlarını ve izledikleri yolları takip etmenize olanak sağlar.
İçerik Yönetimi: Google’da görünür olmak hem öne çıkmak hem de reklam açısından oldukça önemlidir. Bu da sosyal medya hesaplarının etkin ve yaratıcı şekilde kullanılarak yönetilmesiyle mümkün olur. Yapılan paylaşımların amaca uygun, estetik ve anlaşılır olması gerekmektedir. Özellikle hedef kitle üzerinde etkisi olan paylaşımların kullanılması son derece önemlidir.
Reklam Yönetimi: Sosyal medya platformlarının hemen hemen hepsinde reklam özelliği kullanılmaktadır. Reklam sayesinde satmak veya tanıtılmak istenilen ürün/hizmet çok daha fazla kişiye ulaştırılabilmektedir.